sobota 15. října 2016

Základní kosmetická výbava | Pro Teenky

Ahoj teenko,
vítej u dalšího článku! Jestli jsi měla doteď jenom dětská malovátka nebo máš šminky, které nevyužiješ, ale potřebuješ jiné, tak mám pro tebe dnešní článek. Na začátek je nutno zmínit, že v tvém věku není úplně nejlepší dávat si tunu makeupu, co nejrudější tvářenku a linky tlusté půl centimetru okolo celého oka (z vlastní zkušenosti! :)) Protože některé mé vrstevnice to tak dělají a ještě tvrdí, jak jsou přitažlivé... Takže dneska ti ukážu základní výbavu, kterou si určitě pořid, pokud se chceš začít malovat. Budou tu ale i některé pečující věci, které jsou základem. Ale k tomu už se dostaneme.
PS:  Hodně se tu objevuje značka essence a miss sporty, ale určitě to není žádna reklama! Tyhle značky (hlavně essence) jsou kvalitní, ale i levné, protože vím, že na to asi nemáte nějakextra hodně peněz.

1. Kosmetická taštička
Určitě si pořiď nějakou kosmetickou taštičku, ve které budeš kosmetiku skladovat. Moc pěkné mají v Albi (viz.obrázek), nejlepší jsou podle mě takovéhle "oválné". Problém je, že za padesát korun nic pořádného asi neseženeš, takže si ji můžeš třeba přát, ono to klidně i počká... :)



2. Krém na obličej
Základem, než se začneš líčit, je dobrý krém. Já můžu doporučit Niveu, vždycky mi vyhovovala. Pokud máš pleť suchou, kup si pleť na suchou pleť, pokud mastnou, tak na mastnou.... To je ale složitější, pokud tě o tom zajímá víc, určitě si něco vyhledej na googlu :) A pokud vůbec nevíš, po čem sáhnout, zkus tuhle obyčejnou Niveu, vyhovuje snad každému a ani tolik nestojí :)

 


3. Korektor
Korektor je úplný základ. Může být tuhý (vypadá jako rtěnka) ale většinou je spíše tekutý (balení má jako lesk na rty). Korektor ti zakryje jemné pupínky a kruhy pod očima, když se zrovna nevyspíš. Kvalitní korektor má třeba essence asi za 75 korun, nebo třeba Catrice. 
 





4. Pudr
Aby jsi se přes den neleskla a celý makeup déle vydržel, je potřeba pleť zapudrovat pudrem. Můžeš si ho ale klidně dát, i když nemáš ani korektor, ničemu to nevadí. Já za sebe můžu doporučit takový krajkový pudr od Dermacolu nebo tenhle od Rimmelu, je fakt hodně oblíbený a mám ho taky moc ráda. Stojí tak asi stovku, 120? Nějak tak. Nebo můžeš zase vyzkoušet essence, ty jsou taky fajn!




5. Řasenka
Úplným základem je řasenka. Dodá tvým řasům objem, prodlouží je a pokud si řasenku správně naneseš, budou tvé řasy vypadat opravdu krásně. Řasenku jsou dobré od značky Maybelline, ale pod stovku je neseženeš. Můžeš se třeba kouknout na essence nebo Miss sporty, tahle od Miss s kočičíma očima je taky celkem fajn :)

 



6. Balzám na rty
Balzám na rty je také velká nutnost. Rty musíš hydratovat, aby nebyly popraskané a suché. Mně vyhovuje třeba eos, ale ten je velmi drahý. Zkus si třeba v Tescu koupit tenhle (doporučuji ten poslední, melounový) nevím, jestli ho mají v dm, ale v Rossmann určitě. Nestojí víc jak 40 Kč a super hydratuje :)

 




7. Lesk na rty
Určitě se ti bude hodit na nějaký večírek nebo slavnost, protože se krásně leskne. Pokud nemáš ráda ten lepivý pocit na rtech, můžeš vyzkoušet rtěnku, ale ta si myslím, že klidně i do základní výbavy počká. A jaké lesky kupovat? Celkem fajn mají zase essence nebo miss sporty, já osobně mám dva od mis sporty a vyhovují mi :)

 



8. Oční stíny
Oční stíny si nemusíš malovat každý den. Ale myslím, že by jsi je mít měla. Zezačátku si nekupuj nějaké barevné, pokud závodně netancuješ, myslím, že je nebudeš potřebovat. Nejlepší jsou nude barvy, to jsou barvy jako; světle hnědá, béžová, jemně žlutá, bledá růžová a podobně. Tato paletka od essence je prý super, stojí něco kolem stokoruny, ale je na tobě, jestli budeš chtít takovouhle větší nebo ti bude stačit nějaká paletka s třeba jen čtyřmi stíny :)

 




9.Štětec na pudr
Když už máš ten pudr, musíš si ho něčím nanášet a prsty to fakt nejde. Co takhle... štětec? Tenhle štětec najdeš v regálu essence (v dm nemají vždy, zkus spíš rossmann) za 90 Kč. Má krásné štětiny a myslím, že ti bude vyhovovat! :)
 

10. Odličovač
Bez něho si žádné líčení nekupuj! Odličovač je totiž potřeba. Odličuj se vždycky večer, nanes odličovač na tampónek a šetrně odličuj hlavně oči. Odličovat se musíš, jinak budeš mít za pár let problémy. Pleť totiž potřebuje přes noc dýchat po všem tom makeupu, který pleť zatěžuje (byť je jen decentní). Pokud se odličovat nebudeš, tvá pleť se ti za to za pár let nepěkně odvděčí... :) 
Já můžu doporučit garnier, tenhle je fakt super. Seženeš ho v jakékoliv drogérii asi za 90 korun :)






*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

------ Tak co, máš všechno doma, nebo to bude ještě chtít nějaký ten nákup? :) ------
PS: Kosmetiku kupuj postupně, nebo si ji přej, ať moc neutratíš. 


Snad se ti článek líbil :) Svůj názor napiš dolů to komentářů, všechno si čtu, na všechno odpovím!
A příští týden se na víc můžeš těšit na první díl Nákupů, kde ti ukážu, co jsem si za poslední dobu koupila. :)

Teenka♥












1 komentář:

  1. Pěkně jsi to sepsala.
    Já sice už všechnu tuhle kosmetiku normálně používám, ale určitě tenhle článek třeba nějakým mladším holkám dost pomůže. Btw ten garnier odličovač jsem si teď nedavno koupila a je opravdu super! To můžu potvrdit. :D I obyč Niveu a pudr Stay Matte mám ráda. Ostatní z těch věcí jsem nezkoušela.

    OdpovědětVymazat

Chceš se mě na něco zeptat? Něco vyjádřit k článku? Tu máš prostor :)