sobota 8. října 2016

Jak nakupovat oblečení | Pro teenky



Ahoj teenko, 
určitě to znáš. Rodiče tě pošlou pro bundu, protože z té staré jsi už vyrostla. Ty projdeš milión různých obchodů, tam se ti zalíbí milión kousků, které určitě "nutně" potřebuješ. Jenže ty nemáš doma milióny, aby sis mohla kupovat oblečení každý den po škole, ale i tak chceš mít na sobě každý den něco jiného? Tak tenhle článek je přesně pro tebe! :)


1. Úklid
Jojo, myslím to vážně. Myslíš si, že mě snad uklízení baví? To víš, že ne. Přímo ho nenávidím. Ale zkrátka je to potřeba! Vykliď si ze šatníku kousky, které už neunosíš, jsou ti malé apod. Ty můžeš hodit do kontejnerů na textil, požádat rodiče, aby je někde prodali (třeba na vinted nebo aukru) nebo je můžeš zanést do second handů, ale předem se informuj, jestli tam takhle oblečení berou.
Jestli máš šatník vyklizený a srovnaný, můžeme pokračovat!

2. Co ti chybí?
Po prvním kroku máš ve svém oblečení určitě větší pořádek. Tak vidíš, kolik máš triček, legín, sukní a kalhot. Máš jenom jedny legíny? Tak si napiš na papírek, že potřebuješ ještě jedny. Chtělo by to nové džíny? Opět si to napiš na papírek. Můžeš požádat rodiče, jestli by ti nutné kousky nezaplatili, myslím, že by ti to dovolit mohli (ale samozřejmě tvé rodiče neznám). Anebo, pokud se blíží tvoje narozeniny, Vánoce (to je teď celkem aktuální), můžeš si oblečení přát :)

3. Kde nakupovat?
Je spoustu obchodů, kde můžeš oblečení nakupovat. Já osobně miluju New Yorker, Takko, H&M a občas se mi i líbí oblečení v Pepcu. Pepco je celkově můj nejoblíbenější obchod, ale oblečení mám radši v obchodech, které jsem už zmiňovala :)

4. Jak vyjít s penězy?
Nutné kousky už máš, ale furt by to něco chtělo, že? Pořád a dokolečka se ti něco líbí, chtěla bys to apod. To je v našem věku normální, navíc jsme holky :) Asi by sis nekoupila džíny za dva tisíce, tričko za tisícovku a kabát za pět tisíc, viď? Chápu, že z tvého kapesného to snad ani nejde. Zkus se kouknout po slevách, zeptat se třeba babičky, jestli ji nepřišli slevové kupóny do nějakých obchodů apod. :) Můžu ti doporučit Pepco, tam mají celkem pěkné oblečení, hlavně skoro zadarmo. To samé třeba v Kiku, ale do mého stylu se moc často nestrefí :)

5.  SECOND HAND?!
No nejlepší alternativa je určitě sekáč. Určitě máš ve měste nějaký. Sekáč má spoustu nevýhod, ale dokáží se tam ulovit super kousky za ještě lepší ceny :) Já osobně v sekáči nenakupuji, ne proto, že bych měla něco proti tomu, naopak! Celkem mě to láká :)
PS: Nakupování v second handech dneska neznamená být sociální případ, nýbrž dobře nakupovat!

Tak to by bylo vše! Určitě bude i druhý díl, kde bude trochu více rad a určitě se tam více rozepíšu o sekáčích. Doufám, že jsem alespoň někomu pomohla! Tvoje názory piš do komentáře ↓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Chceš se mě na něco zeptat? Něco vyjádřit k článku? Tu máš prostor :)