čtvrtek 1. září 2016

Back to school | Tipy na urychlení rána!

 
TIPY NA URYCHLENÍ RÁNA

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.--.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Ahoj všem! Tak nám to dneska začalo. Já na to ale až do října nebudu psychicky připravená :D Holt škola. A ke škole patří i ta zaspaná rána, která se můžou (ale taky nemusí) týkat i vás. Dneska vám přináším pár tipů, jak si ráno urychlit a mít méně starostí. Nemusíte kvůli času vynechávat snídani nebo přípravu svačiny. Stačí mít všechno připraveno a alespoň trochu inteligentně vstát ! :D


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.--.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-


1. Dejte si více budíků
Někdo tohle moc nepodporuje, ale věřte mi, že to funguje. Pokud si dáte budíka víckrát (třeba jednou za pět minut) tak vás to donutí vstát. A pokud jste spáči jako já, dejte si budík na každou minutu. Ano, zní to doost bláznivě. Ale jak vás ta hudba bude iritovat a vy budete muset budík každou minutu vypínat, začnete toho mít plné zuby a vstanete. Je to dost nepříjemné, ale pro spáče určitě dobrý tip. :) 

2. Oblečení si připravte den předem
Určitě to znáte. Dlouhé vybírání před šatníkem, rozhodování jestli si vzít tohle nebo tamto, jestli v tom nevypadáme tlustě a podobně nám zabírají spoustu času. Proto je dobré si předpřipravit outfit den předem. Já si vždycky večer pověsím dopředu na ramínku můj outfit a ráno jenom šáhnu a mám. Určitě si připravte i ponožky, ať potom nezjistíte, že je máte děravé... :D

3. Do školy se připravujte den předem
Pro většinu lidí priorita, ale já, když jsem byla hodně unavená, jsem to taky dřív nechávala až na ráno. Večer nebo odpoledne si všechno nachystejte do tašky a udělejte si úkoly, ať se tím ráno nemusíte zbytečně zabývat a můžete si trochu přispat.

4. Rozmyslete si svačinu
Také znáte to, když dokola a dokola otevíráte ledničku a doufáte, že se tam zázračně objeví něco dobrého k jídlu? Tak proč toho nevyužít? Při tom koukání do lednice se koukněte, co tam máte a rozmyslete si, co si dáte další den ráno k svačině. Pokud to bude něco více složitějšího, svačinu si předpřipravte. Myslím, že stačí si zapamatovat, co si dáte a ráno šáhnout a mít :) Tedy ovšem.... pokud si to někdo jiný nevezme... :D

5. Omezte zbytečné věci
Pokud ráno koukáte dlouho do telefonu, zkuste to trochu omezit. Vždyť statusy na faceboku tam budou i odpoledne, ne? Nemusíte to zrušit, stačí jen, když budete ráno rozumně používat mobil. :)

6. Choďte dříve spát
A poslední, trochu ohraný a často od rodičů slýchaný "tip" je brzké uložení do postele. Ale bohužel mají naši rodiče pravdu. Když půjdete spát trochu dříve, tak vstanete trochu dříve. Stačí třeba 15 minut, ale rozdíl bude znát :)  

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.--.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- 


Tak co? Pomohlo vám aspoň něco? Vím, nejsou to nějak extra originální tipy, ale třeba někomu pomůžou. 

Vaše názory pište do komentářů ↓
Teenka ♥

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.--.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

2 komentáře:

  1. Většinu z těch věcí zatím všichni děláme, tak uvidíme, jak dlouho nám to vydrží. :D

    OdpovědětVymazat

Chceš se mě na něco zeptat? Něco vyjádřit k článku? Tu máš prostor :)