čtvrtek 25. srpna 2016

Back to school | Svačiny!



A je to tu! Blíží se škola. Chaos, nakupování školních potřeb, hrůza z těch neoblíbených 10 měsíců a kupa dalších povinností. Vím, že jsou ještě prázdniny, a že vás asi otravuju se školou stejně jako Tesco už v červenci, ale je třeba se na tu školu trošku připřavit. A dneska se zaměříme na svačiny do školy!

Klikněte na celý článek ↓



Určitě se vám po tom namáhavém učení nejen vypaří mozek, ale taky vám pěkně vyhládne. Proto je dobré s sebou nosit nějakou svačinu - ne, nemyslím croasanty a chipsy ze školního automatu. I když máte doma poloprázdnou ledničku, můžete vytvořit mňamku, po které se ve škole utlučete :)

 -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-. -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-. -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

 1. Špízy
Tuhle svačinku fakt miluju! A navíc je strašně jednoduchá. Pro ovocnou variantu špízů si stačí vzít třeba banán, hroznové víno, jahody, kiwi apod. Zkrátka co budete mít doma. Větší ovoce nakrájejte a napíchejte na párátko. Vložte do krabičky a hurá do školy! Udělejte si jich kolik chcete, já si jich nejčastěji dělám tak pět :) 
Pro slanou variantu budete potřebovat sýr, šunku, okurku, rajče a opět hroznové víno. Zeleninu omyjeme, okurku nakrájíme na kolečka... A všechno zase na párátko :) Vyzkoušejte obě varianty, mě osobně víc chutná ta slaná, ale dobré je rozhodně obojí. Ve škole už všechno jenom snězte. Mňam!

    



2. Obložené chleby
Toto není žádný objev, ale i tak jsem to sem dala. Je to také jednoduché. Vezmeme si dva toustové chleby (nejlépe tmavé) a namažeme oba tatarkou. A teď si tam dáme co chceme. Já dávám šunku, sýr, salát, okurku a rajče. A je hotovo! Pokud se bojíte, že se vám z chlebu něco vysype, zapíchněte doprostřed nakonec párátko a ve škole si ho vyndejte. Dobrou chuť!

 


3. Tortilly
Tortilly si moc často nedělám, jenom, když máme doma tortillové placky. Namažeme tortillu tatarkou, položíme šunku (pokud jste líní) nebo opečenou slaninu (pokud máte čas a chce se vám), salát, omytá rajčata, okurky, pokud máte tak kukuřici a sýr. Tortillu správně zabalíme (pokud nevíte jak, klikněte SEM) a je hotovo, dobrou chuť! :)

 





4.  Mozzarellový salát
Asi se to jmenuje jinak, ale já tomu tak říkám. Je to velmi jednoduché. Nakrájíme si rajčata a mozzarellu do krabičky. Pokud máme salát ricota, posypeme ho na mozzarellu a rajčata. Na zálivku smícháme lžící olivového oleje a lžíci balsamica. Polyjeme, pořádně zavřeme a hurá do školy! 
Tip: Vyzkoušejte si před tím, jestli z vaší krabičky neteče, abyste potom neměli mokré učebnice!!
 


 


5. Musli s jogurtem a ovocem
Do krabičky si nasypeme musli, přidáme cca čtyři lžíce bílého jogurtu (záleží, kolik toho chcete mít) a posypeme nakrájeným ovocem. Já si nejradši dávám borůvky nebo jahody. Nic ale nezkazíte ani banánem nebo nektarinkou :)

 

 -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-. -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-. -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

Tak co, načerpali jste trochu inspirace? :) Napište mi do komentářů, co se vám nejvíce zalínilo a co třeba vyzkoušíte!

Teenka ♥




13 komentářů:

  1. Nic z toho nejím :D Jen mimochodem,kdybys měla zájem být fav,protože jsem tu teď nebyla,odepiš mi na tvých stránkách na tento komentář :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, nevadí, určitě najdeš svačiny, které ti budou chutnat :) A pokud chceš být affs, zapiš se, každopádně nemáš zatím žádné články a já potom nevím, co mám od tvého blogu očekávat.

      Vymazat
    2. Ne,ty ses u mě zapisovala na blogu a článků tam mám už od května :)

      Vymazat
  2. jo už vím co je chyba: life--is--beautiful.blog.cz,zapoměla jsem tam dát druhou pomlčku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ah, tak to potom ano :) už si na tebe vzpomínám, že jsem se zapisovala. A amo, affs bych chtěla být :)

      Vymazat
  3. Mimochodem, byla bych ráda,kdyby sis mě taky napsala ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hned jak budu moct, napíšu si tě, to se neboj :D :)

      Vymazat
    2. Nebojím :D jinak pokud máš zrovna volno, llidn4 se mrkni na nový článek :-)

      Vymazat
  4. Už vidím ako si každý deň naplánujem desiatu a potom ju zabudnem spraviť alebo si ju zabudnem vziať :) Pekný článok :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně! Nakonec doma stejně nic nevyhrabu nebo si tu svačinu zapomenu :D A děkuju :)

      Vymazat
  5. Pěkný článek, svačinky vypadají všechny moc dobře. Ale mám stejný problém. Vždycky si říkám, jak si letos budu pěkně dělat svačiny, ale vydrží mi to tak maximálně týden. Pak buď zapomenu nebo se mi nechce to připravovat, ... no znáš to. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za pochvalu! Jojo, mám to úplně stejně jako ty :D :)

      Vymazat

Chceš se mě na něco zeptat? Něco vyjádřit k článku? Tu máš prostor :)