úterý 16. srpna 2016

Péče o vlasy | Teenka







Ahoj holky,
vítám vás u tohoto článku. V tomto článku se dozvíte, jak správně pečovat o vlasy. Nutno podotknout, že každý máme jiný typ vlasů. Někdo je má poškozené, vysušené, často mastné, husté, řídké, někdo krátké a někdo zase dlouhé.... Ale vždycky se o ně musíme starat. A jak?

Používání vlasové kosmetiky

Je dobré na vlasy používat šampon a kondicionér. Pokud se ti ráno pri česání dost trhají vlasy, používej rozčesávač (já mám od Gliss Kur). Doporučuju ti používat i olejíček na vlasy (ten můj je od Yves Rocher, je úžasný), hlavně na konečky , které jsou nejvíce utrápené, zničené  a roztřepené. Vlasovou kosmetiku vybírej spíše přírodní (Za mě určitě Yves Rocher), pro vlasy je to lepší, protože přírodní šampony a ostatní produkty na vlasy neobsahují žádný silikon, který vlasy poškozuje. Zkus vybrat kvalitní ale i levnou kosmetiku , no abys nemusela za svoje vlásky utratit půlroční kapesné :-)

Stříhání konečků 

Jednou za čas je dobré ušmiknout konečky. Jak často, to už je na tobě. Ja to dělám cca jednou za dva roky. Mělo by se častěji, ale já nerada vlasy jakkoliv stříhám a navíc si je chci nechat narůst. Pokud se svých vlasů bojis jako já, ustřihni si  třeba jen 2 cm. A pokud své vlasy vůbec dávat nechceš, nevadí. Musíš se ale více starat o své konečky :-)

Česání

Vlasy si česej alespoň jednou denně. Pokud jsou tvé vlasy zacuchané, můžeš používat rozčesávač na vlasy. Je také dobré zvolit si kartáč, který tvé vlasy nebude příliš tahat. Já doporučuju Tangle Teezer, který můžeš zakoupit na internetu nebo v kadeřnictví. Česej se vždy od spoda nahoru (nejprve rozčeš konečky, potom střed vlasy a nakonec zbytek u kořínků)- nečej se od zhora dolů, tvé vlasy to pak láme. Česej se důkladně, alespoň 2 minuty.

Fénování, žehlení a barvení 

Pokud chceš mít zdravé a krásné vlasy, všem třem věcem se snaž vyhýbat. Všechny totiž vlasy strašně poškozují a jejich dlouhodobé používání ti může nenávratně zničit vlasy. Nemyslím si, že dát si ombré nebo melíry ti vlasy zničí. Ale zkus se tomu vyhnout :-)

A co nedělat?
X Spát s mokrými vlasy!
X Dávat si po umytí turban!
X Česat si vlasy od zhora dolů!
X Používat přípravky s vysokým obsahem chemických látek (hlavně silikonu!)
X Žehlit a fénovat si vlasy!

2 komentáře:

  1. Tangle Teezer mám taky a jsem s ním moc spokojená, vážně už nikdy nechci jiný hřeben :) Jinak se snažím o vlasy starat, ráda používám různé olejíčky nebo balzámy :) Jediný, co mě mrzí je, že si vlasy už několik let pravidelně barvím, fénuju a žehlím, ale poslední dobou se to snažím omezit na minimum :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuji moc za komentář! Myslím si, že tangle je úplně jednička. Jinak máš úžasný blog a do giweavay jsem se ráda zapojila!

      Vymazat

Chceš se mě na něco zeptat? Něco vyjádřit k článku? Tu máš prostor :)